”…va fan är det som händer”

Du bor helt klart i ett helvete!

Petterssons gör skillnad!

Förr itiden hade man brevvänner, nu har man mejlvänner. En sådan mejlvän tillika min funderingar”rosengårdscorre”, han sände mig igår sina iakttagelser, funderingar och oro. Känner Ni igen er?

”När ja va på Citygross i morse så hade dom en skylt i ingången där det stod ”Aid mobarak”
tillsammans med priserbjudande.
Ingen aning om va det betyder…men förmodligen glad helg.
-Jag går sedan in på Apoteket och ska hämta ut min levaxin….3 tjejer sitter som farmakologer…alla med huckle.
Islamiseringen är total….

När jag rundar hörnet och ska gå hem slänger jag ett getöga bakåt till det nybyggda polishuset,som står tomt samtidigt som jag ser invandrare efter invandrare gå in på folktandvården några meter ifrån,med vetskapen att dom får sina tänder fixade gratis.
…va fan e de som händer.”

View original post

Kommentera

